Dagens intag; 260 kcal

Japp, nu kan jag äntligen skriva en liten liten snutt. Simningen idag blev varken så intensiv eller lång, var tvungen att möta upp mitt besök. Jag har typ konstant ont i magen och är jättesvullen idag med, fastän jag inte alls har ätit mycket under dagen.. Träffade killen från skolan som raggade på mig (för någon månad sen) på väg hem, det sista han sa innan jag gick var "ät nu någonting", nu har han fått för sig att jag har ätstörningar, shit! Dagens då:

gröt 110 kcal
3 rågrut 150 kcal
_____________
Summa: 260 kcal

Simning i 30 min (-370 kcal) prom i 1h (-300 kcal) så totalt -670 kcal. Är ändå tjock och rund om magen, önskar bara att jag fick bajsa ut allt och känna mig ren.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Du äter för lite. :/

2007-11-01 @ 00:55:54
Postat av: Elia

Nejdå, inte då!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits