Dagens intag; 200 kcal

Jag var väldigt trött mellan 20-21, tänkte att "nä, nu orkar jag inte plugga" och tänkte gå och lägga mig. Tvättar av sminket och.. blir typ pigg. Inte hoppa och studsa runt, men lite "hmm, vad ska jag göra nu"-pigg. Vore bäst att plugga, men skönast att sova, med tanke på min usla natt. Dagens:

Gröt 150 kcal
Sylt 50 kcal
__________
Summa: 200 kcal

Prommat 1½ timme, dvs -450 kcal. Tja, godkänd men fet ändå. Dessutom nalkas helgen och jag kommer inte att kunna göra någonting roligt..

Kommentarer:
Postat av: Linda

hur kan du öerleva på så lite? Kroppen behöver energi för att fungera. Jaja, vill inte lägga mig i egentligen men läs detta. Kanske får du en tankeställare.
http://kellycountry2002.homestead.com/front.html

2007-10-18 @ 21:45:02
Postat av: Elia

Jag äter verkligen inte så lite varje dag, jättetråkigt med jättesjuka ED-tjejer, men jag hör inte dit och kommer aldrig heller. Tack för omtanken anyways..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits