Bantningspiller

Surfar runt och försöker hitta något bra piller som jag kan svälja och som jag inte blir illamående av. Jag gillar inte kapslar och det är typ det enda som OptimumDiet har, fast TrimSpa finns i tablettform, men fungerar det verkligen? Ja Anna Nicole gick ner med det, men hon hade ganska mycket att ta av, dietister som lagt upp hennes diet och eventuellt opererat sig. Jag har några kapslar hemma nu som jag bara tog några av för ett tag sedan, men jag tyckte inte att de var så bra och så har man lagt ut ca 500:- på dem, det kanske blir samma sak med TrimSpa?

Prylshopen har också liknande utbud, där köpte jag mina super caps senast om jag minns rätt. Det ar blivit så sjukt svårt att få tag i bra grejer, jäkla bajslag!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hittade precis din sida när jag satt och sökte.. gillar den skarp tjejen =) Jag har bara hittat pro-ana sidor på engelska så och den här verkar vara lite så.. =)
dock så är de väl kanske inte de bästa.. jag fick anorexia av att sitta och titta och läsa in mig på dem dag in och dag ut.. har haft det i 1½ år nu, är fortfarande inte frisk...nådde förut runt med en hand på överarmen, samt kunde nå runt och hålla om mina lår längst upp väldigt bra. Inte riktigt längre, men snart så ska jag lyckas med det igen... =)
bantningspillret CUUR, (kapslar dock,finns i hälsokost affärer), fungerar faktiskt om man kombinerar det med lite mat och motion. Inte det bästa av alla men något iaf =)... Annars är Stacker2 ett bra piller, går att beställa från internet...

2007-11-01 @ 15:51:27
Postat av: Elia

Jag vill verkligen inte att någon ska bli sjuk/sjukare av min sida, men ibland kan man bara hjälpa sig själv och jag kan inte rädda hela världen. Så min blogg är väl mer tänkt som en fristad där vi kan mötas och säga hur jävligt allt är. Stacker 8 åt jag sist, de är också bra, men egentligen vill man nå målet på egen hand..

Ta hand om dig anonym!! Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits