Bajsdagen

Äntligen hemma efter en ganska jobbig dag. Känner mig lite nere, vill vara med S men han ska vara med sin bror. Jag orkar inte gå ut med de andra, jag sov lite, min mamma kunde inte prata för hon var på middag osv. Min mage är dessutom svullen som en ballong och jag går omkring och fiser. Sedan stöter min chef på mig och jag orkade inte vara med jobbmänniskorna som skulle äta fetmat. "Ge oss en anledning till att du inte kan följa med" sa de, "för jag är fet fet fet" sa jag inte, men tänkte. Drog istället till med "ska plugga"..

Kommentarer:
Postat av: Eva

Var rädd om dig. Jag är säker på att du duger bra som du är. Tänk inte så mycket på vikten.

Postat av: olivia

hejsan, gillar din blogg, skulle behöva lite hjälp, jag väger 62 och är 166 cm lång. hur snabbt tror du jag kan gå ner till min målvikt 50 kg och hur? snälla hjälp mig jag trivs verkligen inte i min kropp. tack

2007-10-20 @ 19:27:40
Postat av: Elia

Eva- mm jäkla vikthelvete, egentligen är det inte själva vikten utan mer fetthelvetet.. alla duger som de är, fast inte jag :)
Olivia- 50 kg är rätt lite för din (och min längd (okej jag är bara 165)) Jag vill inte smitta någon med mina knäppheter, så jag rekommenderar någon sund bantarklubb på nätet, typ viktklubben. Om du äter någolunda normalt idag så kommer du att kunna gå ner ca 1kg/v.

2007-10-21 @ 02:00:39
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: ida

jag gillar din blogg, jag kan känna igen mig.. fast jag inte vill..

2007-10-23 @ 20:37:22
URL: http://pidaa.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits