Vad hände i lördags?

Ja, jag stod juh i valet och kvalet om jag skulle gå ut i lördags. Min gäst ville inte och de andra som är och hälsar på skulle på en hemmafest. Red ringde mig medan jag tog en liten power nap och jag sa att jag skulle ringa upp när jag vaknade (klockan var redan vid 21-tiden) detta kommer jag inte alls ihåg. Men när jag vaknade till lite så blev jag partysugen och ringde Red "kom hit" sa jag och hon kom. Det blev en ganska så lugn utgång (som mina läsare redan hade fått veta om mitt mobilbloggande fungerade som det skulle) och i slutet av kvällen mötte jag upp min första stockholmsdejt (han jag visade tuttarna för bara sådär). Vi gick omkring lite och pratade och han försökte kyssa mig. Jag fånade mig och vände bort huvudet, men när vi sa hejdå så pussades vi. På söndagen pepprade han mig med mess om att jag "nog hade velat att han skulle ha föjlt med mig hem", men sedan kom ett lite mer seriöst mess, "jag vet att jag SMSbombar dig, men jag ville bara säga hur fin jag tyckte att du var igår", så jag blev lite glad, han är inte den seriösa typen.. men han är inte min typ av typ heller. Nu ska jag ta en liten power nap, äta lite och sedan promma.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits