Vild lördag!

Oh my.. shit igår. Jag for iväg på förfesten och så var vi där, jag  kände mig inte så peppad och var lite nere. Pratade inte så mycket utan mest typ satt, sedan slog alkoholen till och vi for ut. Ute var det inte heller så skoj, massa  hiphopmänniskor, fast jag träffade två pers som jag känner (ute alltså, sjukt ovanligt). Dels så träffade jag min kompis kompis J och sen ett gammalt hångel, jag undrar hur gammal han är, säkert typ 86:a alltså tre år yngre haha.

Sen hände det dåliga.. fick först ett sms:

"vill ha dig nu, vill inte vänta på 2:ahandssorteringen"

Min kompis sen typ 1½-2 år, fy vad jag blev besviken. Iof så vet jag att han var intresserad förut, men jag trodde att det hade gått över. Svarade med ett "jag hoppas du skämtar". Varför vill han förstöra vår vänskap? Sen träffade jag P, min första dejt här i sthlm, vi skulle gå ut och ta en drink som vänner, så vi såg vid 2-tiden. Han har flickvän och vi kysstes. Jag fattar inte vad som händer, jag som har haft världens öken så länge, så kommer allt på en gång nu.. Vi åkte taxi hem til mig och jag däckade, han for, jag såg när han gick och  orkade inte säga något. Alltså inget hände egentligen utom kyssar, så hade han skickat sms strax efter att han gått:

"Förlåt att jag drog, vi borde ha gått ut som vänner, trots att jag är sjukt attraherad av dig. Hade velat vakna upp brevid dig och känna din kropp mot min puss puss."

Shit! Jag blev riktigt full igår efter det där hiphopstället. Jag borde inte inte ha farit och träffat honom.. varför händer allt på en gång, jag som är värsta nuckan egentligen? Nu drar jag på stan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits