Sur och vägrar att svara

Jag var nog tröttare än vad jag trodde, la mig för att vila i tjogo minuter men det slutade med att jag (förmodligen) stängde av väckarklockan och sov tills nu (3h). Jag vaknade av att det ringde, ett okänt nummer men det var ändå bekant på något sätt. Det var D. Jag har fortfarande inte svarat på hans mess från i fredags som var ovanligt seriöst då han frågade om jag ville komma och hälsa på snart. Men jag är sur, det är en lång historia, men jag är ganska lättretad vid sköra tillfällen som när det är så nära att bli tillsammans, men man vet inte exakt vad man är eller åt vilket håll det bär. Han blev off i exakt fel ögonblick för att jag skulle totalt vända på klacken, så nu är jag här, sur och vägrar att svara..

Nu väntar promenad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits