Tror inte det!

Sitter nu här alldeles ensam för första gången på flera dagar, what to do? Det är meningen att vi alla skulle gå ut ikväll men det verkar bli pannkaka av alltihop. Min gäst är borta, de andra som är och hälsar på for på förfest och middag och Red kanske kommer på ett tag. Dessutom är min gäst nog på väg hem till mig i skrivande stund.

Det var jättejobbigt att ta sig upp i morse och hela dagen har jag varit käck och glad. Ja lite iaf. Min gästs besök hos mig verkar sluta i katastrof, jag har knappt någon tid och den enda kvällen jag har som jag kan göra något skoj (ikväll) ska gästen typ sova.. Jaha??! Nu fick jag iaf mess, undra från vem..

Jo jag fick mess av D igår, han verkar förstå hur off jag är. Så han skickade ett ödmjukt mess och frågade om jag ville komma och hälsa på snart.. jag tror inte det va.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits