Skamset överraskad

image79


Var på en stor tysk mataffär idag och köpte svull-grejer (bla chokladen ovan som smakades under pizzafrosseriet, smakade bajs). Helt plötsligt så tar någon tag i mig. "Hej!" säger någon, så ser jag vem jag har stött på.
Tjejen från frosstaden som jag mötte på tunnelbanan för några veckor sedan. Som tur är så hade jag inte hunnit plocka på mig all svullmat utan bara sallad, champinjoner och chokladen ovan. Vi står vid godiset och småpratar, känner mig rätt så besvärad. Hon kom på mig i just det ögonblick som jag hade tänkt att ta en länga med snickersliknande choklad. "Usch, jag får inte ens titta på det där" säger hon om godiset. Och där står jag, många kilo lättare och kan verkligen inte få fram någonting, vad finns att säga? Som tur var ringde hennes telefon och jag sa hejdå. Smög ett tag runt i butiken för att hon skulle hinna gå och jag hinna plocka ihop allt jag ville ha. Varför kan jag inte få vara ifred?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

sådana finns det på lidl och dem kostar 5kr =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits