Banta, vad är det?

Kan inte sova. Glömde bort att berätta vad som hände idag på tunnelbanan.Jag träffade på en gammal kompis från frosstaden, vi var bra kompisar under högstadiet och början av gymnasiet men sedan rann det ut i sanden. Jag har iaf bara sett den här tjejen en enda gång sedan vi slutade gymnasiet (5½år sedan vi slutade) och det var ca 2-3 år sedan. Vi uppdaterade iaf vad som har hänt typ de sista 7 åren och så säger hon "guu vad du har gått ner i vikt". Vilket iof är sant, jag har gått ner en del sedan gymnasiet (hade juh BED förbövelen) men jag har varit smalare än såhär. "Äh, det skulle inte skada att gå ner någt kilo" skojade jag, hon skrattade och menade att hon borde minsann också..

Sedan så säger hon "kommer du ihåg hur vi bantade hela tiden", "öh, va gjorde vi, det kommer jag inte ihåg" självklart minns jag det, jag har alltid hållit på och mixtrat med maten och när jag var 16 så tog jag tag i mig själv och gick ner i vikt, men det är det enda som hon vet om. Hon har ingen aning om att jag har hållit på såhär i evigeheter, ja i 12 år iaf. Minns när jag var 14 ungefär och hade varit och tränat så brukade jag köpa sånadär 3 för 10:- choklad, äta och kräkas på väg hem. Oj, nu svamlade jag iväg..

"Ja jag började banta och några månader senare började du, vi åt typ bara sallad", jag avskyr när folk får det att låta som att jag har "härmat" någonting, vad är det att "härma"? Vad ska jag svara på det, nä du härmade mig, jag har alltid varit en knäpp ätstörd person, nej tack. Jag verkar hellre normal, banta, vad är det?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits