Så går fastan

Jag kom precis innanför dörren, på en onsdag då jag inte brukar vara hemma förrän vid 21.30-tiden för att jag simmar. Idag är jag en latmask, jag tog med mig alla simkläder, handduk och hårinpackning imorse men någon gång mellan skolan och simningen så tyckte jag att det kändes jobbigt.. Så jag mötte upp J, drack the och pratade massor, sedan drack jag lite mer the och gick och köpte en tröja istället. Hej jag heter Elia och jag är så jävla lat!

Min faste-dag har ändå gått ganska bra, har inte känt någon större hunger men när jag stod där på stan med min nyinköpta tröja och tänkte "nu går jag hem och äter smalmackor" så knäppte det till i huvudet, "javisst ja, jag fastar" då kändes det lite tungt..

Nu tänkte jag gå till affären och se om de har någon låg-kcal-juice som jag kan dricka (äta som soppa). För det måste stå juice på förpackningen, annars är det soppa och soppa är mat. Undra om gazpacho kan räknas som juice, det skulle vara lycka.. mmm gazpacho.. okej då, det är soppa :(

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Lycka till med fastan,. det rä jävligt skönt. För mig är alltid dag 3 värst, speciellt om jag åker tåg =/ Nae.. kasnke skullet a o köra en fasta i några dagar, det kan ju inte skada iaf.

Postat av: F

Saltå kvarns grönsaksjuice är supergod. Som en tunn gazpacho nästan. Den brukar finnas i hälsokosten.

2007-11-07 @ 20:37:38
Postat av: Elia

Sandra- när du åker tåg? :) Idag är dag 2 och jag är matt, fas det är väl mest inbillning..

F- Ska kolla in det!

2007-11-08 @ 12:24:13
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha,, ja jag åker tåg till jobbet varje morgon, vilket är en pina när jag fasta.. vet itne vad det är, blir typ åksjuk o kräks.. galet.

2007-11-08 @ 21:56:26
URL: http://frokenudd.blogg.se
Postat av: Elia

Vad konstigt.. magsafterna kanske blandas :)

2007-11-09 @ 12:51:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits