Pizzafrosseri

Javisst gick jag till skolan, satt där och lyssnade, för jag hade verkligen inget att säga.. Åt inte ens lunch i skolan(hade tom med mig kycklingen från häromdagen ca 150 kcal) , hade ingen ro i kroppen utan gick omkring i stan i flera timmar. Gick och tittade, småshoppade, men mest bara gick. Och under hela tiden var jag så sjukt hungrig. När jag kom hem vid 15-tiden så beställde jag pizza, åt och upp igen. Stora äckliga klumpar, vidrigt.. Tror inte att jag fick upp allt heller men det kom inget mer hur mycket jag än försökte. Hade druckit tomatjuice alldeles innan och den kom aldrig upp. Usch vad ingående jag berättar..

Efter det så var jag så trött så trött så jag gick och la mig och sov. Vaknade nu av ett SMS (suck) och är vrålhungrig. Kan inte gå på promenad förrän om några timmar heller. Skulle så gärna vilja få sova några timmar till.. bara drömma.

Kommentarer:
Postat av: Vingklippt

Det var väl ändå inte särskilt ingående. Jag är själv ätstörd. Jag vet att kräkas inte bara är att stoppa fingrarna i halsen och sen är det klart. Det är efteråt flera timmars funderande över huruvida man fick upp allt. Ångest. Frossa. Mer ångest. Ont i halsen och magen. Uppsvälld mage. Tankarna går hela tiden tillbaks till vad man fick upp. Ibland tänker jag att det enda rätta vore att väga. Man blir äcklig av att vara störd.

Postat av: Elia

Amen till det, äcklig är rätta ordet. Men just när man är där och vid den tiden känns det inte äckligt att granska sin spya för att se vad det är..

2007-11-29 @ 22:57:07
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Vingklippt

... det är ännu äckligare att inte veta vad man fick upp.

2007-11-30 @ 12:20:10
URL: http://trasigt.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits