Nu är det krig!

Jag är så.. ledsen.. arg. Mest bara ARG. Jag lever på runt 400-500 kcal just nu och har gjor det i ca 1-2 veckor och innan det låg jag på 200-300 kcal. Jag har ökat mitt intag för att få upp min förbränning, men ändå äter jag mindre än alla jag känner och 500 kcal är ca 1/4 av en kvinnas dagliga behov.. och vad händer. Jo jag går UPP i vikt. UPP!!! Jag blir tjockare, plufsigare, fetare. Jag ställde mig på vågen idag på vinst och förlust och vågen visar 1 kg mer än sist, självklart lipar jag och hatar mig själv. Jag måste verkligen ha noll i förbränning, undra om man kan gå till en läkare och kolla vad man har för förbränning, finns det läkemedel mot detta? Idag tog jag en kapsel, nu är det krig!

Kommentarer:
Postat av: lovingnurse

gjorde detsamma själv för några veckor sedan. men det du går upp är vatten inte fett. tänk inte alltid på vågen. mät dig. och fortsätt som du gör nu för det kommer fungera! sakta men säkert. det finns inget bra sätt att gå ner snabbt på.

Postat av: Elia

Jo, jag känner juh hur byxorna sitter, men vad vågen säger är viktigt för mig.. Snyft :(

2007-11-23 @ 06:35:52
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits