Min kropp fattar inte det där med att gå ner i vikt

Har en riktig deppkväll. Är inte rolig alls. S ringde och jag var först tråkig sedan så började vi prata sex.. eller mer om onani :) Så vi skrattade ikapp en liten stund för att sedan bli deppig igen, han skulle sova. Själv sitter jag här med an jättestor mage och känner mig äcklig. Det känns som att hela min kropp är fet, fet som i flottig, typ som en griljerad gris. Jag är fet om fingrarna, blank i ansiktet och känner mig svettig överallt.

Enligt
Nyfiken Vital så är 1 kg fett 7700 kcal, hur i helsike lyckas då folk gå ner typ 2kg/vecka? Det borde vara helt totalt omöjligt även om man är tjock. Jag hörde hur någon som var en jättegigant (nu talar vi om typ 400 kg) som gick ner 20 kg på en vecka, hur är det möjligt att tappa en halv person i vikt bara sådär? Jag vill också kunna gå ner iaf 1 kg/ vecka, det skulle vara toppen, men min kropp fattar inte det där med att gå ner i vikt..


Kommentarer:
Postat av: sanda

100 kommentaren i min blogg får en liten pressy.

Postat av: nicole

de tappar mest vatten, vilket man ju faktiskt inte vill, det är fettet man vill åt, men det tar betydligt längre tid.

2007-11-07 @ 19:00:59
URL: http://thinspiration.blogg.se
Postat av: Elia

Ja så är det juh, men normala människor kan gå ner 2kg/v även om de har bantat längre.. Kul med en ny blogg där :)

2007-11-07 @ 19:33:20
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits