Inte i närheten

Oj har redan varit vaken i över en timme, läste igenom några gamla inlägg, vad menar jag med chocklad? Jag tror att jag menade choklad :) Livet är inte lätt när man är trött. Blir lite konfundersam när jag läser gamla inlägg ibland där man har glömt stora delar av ord. Läser jag inte igenom det jag skrivit innan jag publicerar det? Jomen det gör jag juh..

Idag har jag hunnit prova ett par jeans som alltid sitter så jäkla tajt, de satt lösare än vanligt men för att undvika en helt katastrofdag så ska jag inte väga mig. Sitter och skriver på en skolgrej, eller jag har knappt börjat men tyckte att det var dags för en paus. Idag är det torsdag, jobb efter skolan och bara tre veckor tills jag åker hem till frosstaden. Och jag är inte i närheten av det jag hade tänkt att väga, jäkla
skit-viktklubb. Den 23:e har dessutom redan varit, suck, jäkla skit-Elia. Gomorrn

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits