Inte ens kul

Törs inte! Jag vågar inte gå till skolan. Färdigsminkad, osovit och så liten just nu.. känner mig inte som jag brukar när jag går till skolan i vanliga fall. Då är jag en roll, som delvis är jag, men delvis inte. Men jag hittade inte den rollen idag. Kanke hon väntar på väg till skolan, för jag måste gå.

Jag kommer att vara helt död vid 14-tiden, jag har inte sovit i natt men vaknade sent igår. Min mage kurrar redan och det är fem timmar till lunch. Hur ska jag klara lunchen? Hur ska jag klara dagen när jag vet allt som väntar hemma? Jag hoppas att jag orkar göra något roligt efter skolan, som en belöning för att jag gick dit. Belöning i form av ett nytt puder, en vanilj-tvål, en fin låda på IKEA eller 10 pizzaslice:ar som de har borta på IKEA i Kungens kurva. Att äta och behålla ;) Det där var inte ens kul. Gomorrn.

Kommentarer:
Postat av: Nuffe

Godmorgon - håller tummarna att du får en bra dag. Du är helt OK, idag liksom alla andra dagar.

2007-11-27 @ 07:57:59
Postat av: sandra

Hoppas du får en bra dag!

Postat av: Elia

Tack vad gulliga ni är.. Dagen var faktiskt okej ändå, jag vågade :)

2007-11-28 @ 01:03:23
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits