Dagens; 255 kcal

Jag visste att jag skulle sabba allt.. jag sa iof att jag skulle klara halva dagen idag och det blev nästan hela, men sabbat har jag minsann gjort. Jag har varit så jäkla matt idag och jag har inte kunnat tänka eller anstränga mig, promenaden var en ren pina och nu sitter jag här och avslutar dagen med ett glas pepsi max. Dagens då:

5 dl tomatjuice 75 kcal
cranberrie-juice 30 kcal
2½ rågrut (japp mat) 100 kcal
russin + flingor (direkt ur kartonen) 50 kcal
_________________
Summa: 255 kcal

Från att ha varit superduktig till att frossa, fy fan. Prom 1½ timme, -450 kcal. Jag skäms.. orkar inte mer..

Kommentarer:
Postat av: Sus i dus

Men varför gör du så här? Jag blir ledsen att läsa hur lite du äter. Hoppas att du inte blir arg på mig när jag säger så, det var bara min första syn på saken. Jag fattar att du har anorexi eller så, men får du proffisionell hjälp?

Kramen
Sus

Postat av: Beccs

ä're ana el. mia som spökar här ?

2007-11-09 @ 04:44:53
URL: http://www.mylifeandmyminde.blogg.se
Postat av: Elia

Sus i dus- Blir självklart inte arg. Men det är inte så lite, inte så att jag går ner iaf. Jag tycker inte att jag behöver någon hjälp idag faktiskt, om jag någon gång skulle komma på att jag vill bli "frisk" så skaffar jag hjälp då.

Beccs- Ehm, inget egenligen, jag är typ en ana wannabe ;)

2007-11-09 @ 12:59:50
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits