Mitt favorittest

Test ger mig lite splittrade känslor. Dels finns det test som "vilken handväska är du?" och sedan finns de som kanske säger lite mer. Jag och min kompis gjorde just "vilken handväska är du" som fanns i någon tjejtidning för ett tag sen, jag blev typ lyxväskan, och hon blev tygpåsen. Vilket hån.

Jag har ett favorittest som jag brukar köra ibland på folk som jag är nyfikna på (tjuvkika inte i förväg utan svara först):

1. Vilket är ditt favoritdjur.
2. Vilket djur kommer på andra plats som favorit?
3. Vad tänker du på när du ser havet.
4. Ett stort odjur kommer emot dig, vad gör du?

Om jag minns rätt svarade jag:
1. Elefant
2. Panter
3. Frihet
4. Springer fort som attan.

Och det här betyder det:
1. Som det här djuret ser du dig själv.
2. Såhär ser andra dig
3. Det här tänker/tycker du om kärlek
4. Såhär reagerar du när du får problem.

Stämmer det?


Kommentarer:
Postat av: vilse

1 hund
2 fågel
3 en vidunderlig kraft
4 antagligen något dumt som att försöka bli kompis med det


jag skulle gärna säga att det stämmer men... jag tror det fick mig att låta bättre än jag är.
kul test iallafall.

Postat av: Elia

Gillar svaren, ligger alltid något djupt bakom. men frågan är om det stämmer?

2007-01-27 @ 02:15:12
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: vilse

mm. svårt att veta, antar jag.

2007-01-28 @ 20:57:42
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits