Idag är en skammens dag.

Egentligen ska jag inte vara så nöjd med att jag inte åt pankisar. Jag har ätit massor idag ändå, fast jag har prommat runt endel också så mycket försvann och var var sjukt hungrig när jag kom hem.

Idag är en skammens dag:

2 äpplen ca 100 kcal
2 smalrågbröd ca 100 kcal
½ banan 50 kcal
1 päron ca 50 kcal
2 dl yoghurt (vanilj) 100 kcal
____________________
Summa: 400 kcal

Jag har "gått bort" ca 300 kcal, ligger ändå på 100+, vilket inte går under godkänt :( Men jag var juh sååå hungrig.

Kommentarer:
Postat av: vilse

vi lever alla våra egna liv och jag tänker inte peka med hela handen åt ditt låga intag av mat... vad jag däremot är ganska säker på är att vad det än handlar om (sluta röka, snusa, äta etc.) blir det inte bättre av att man klankar ned på sig själv.
man måste få unna sig något... är du hungrig: ät!
ät och var stolt över att du ändå jobbar på det.

jag är säker på att du är vacker både utanpå och inuti. det blir inte bättre av att vara underviktig.
(jag är 26 år, 183 cm och väger runt 55 kilo)

Postat av: Elia

ED, om jag kunde så skulle jag...

2007-01-18 @ 23:47:42
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: vilse

mm. jag förstår. men försök att ta hand om dig på vägen dit.

2007-01-19 @ 20:37:17
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits