Hjärtklappning eller dött hjärta?

Oj vad läskigt det var imorse. När jag var på väg till skolan så började mitt hjärta dunka som aldrig förr, det känns som en puls mellan svalget och hjärtat och det är svårt att känna om det är hjärtklappning eller att hjärtat inte slår. När jag håller andan känns det som att mitt hjärta inte finns, fast det kanske den inte gör. Förrutom mitt hjärta så började jag må väldigt illa, kändes som att jag skulle kräkas och jag hade säkert gjort det om jag hade haft någonting i magsäcken, när jag reste på mig trodde jag att jag skulle falla ihop på perrongen. Så jag beslutade mig för att äta idag.

Det var ganska roligt på skolan idag, ibland är jag en sådan tönt som inte kan göra normala saker, och när jag äntligen gör det så visar det sig att det inte var farligt alls. Fast på föreläsningen så började jag nästan gråta..

Jag hoppas på att kunna sova snart. Jag behöver sömn!

Kommentarer:
Postat av: Helena

Hej igen! Tack för adresserna. Sitter o kollar nu o kan inte riktigt bestämma vad jag ska ta...finns så mycket. Sist ja köpte tog ja samma märke som ja hade i USA men dom finns inte där, o dessutom är ja sugen på att testa nåt nytt. Jag kommer ihåg det där med hjärtklappningen, men det får man stå ut med...vill man bli fin får man lida pin. Funderar lite på dom där Rimonabant, fast man blir lite rädd när man läser att det funkar som cannabis, fast omvänt. Egentligen vet man det ju redan, men när det står så där svart på vitt blir man lite rädd...Jaja, måste allafall bestämma mig ikväll så ja kan beställa imorrn när sambon är på jobbet, hehe... Ha det bra så länge, kul att du fick känna att skolan va lite kul idag! Det behövs ibland!

2007-01-30 @ 14:56:21
Postat av: Elia

Jag vet, de brukar säga att ephedra är som amfetamin och jag skulle aldrig ta " riktiga droger", men dessa måste jag juh ha. Det är ingen i mitt verkliga liv som vet att jag knaprar piller och jag vet att de skulle bli helt vansinniga. Mitt ex visste om mina ED, men jag berättade aldrig om pillren för han hotade ändå att berätta för min mamma om jag gick ner mer.. Vet din sambo om dina ED? Tack, glad jag blir, det är juh egentligen inget speciellt att gå till skolan, men periodvis är det jättejobbigt.. Hur länge har du haft ED?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits