Ful, fet, fat.

Jag har precis beställt lite kläder från nätet, egentligen tycker jag bättre om att köpa i affär och få varan i handen direkt. Jag har dåligt tålamod ;) Men det jag hittade var billigt och i bra kvallité, så jag får stå ut med väntan. Jag är strax på väg i säng, jag har varit vaken betydligt längre än igår, då jag somnade kring 16. Jag har nog lab imorgon, tycker inte om labbar, jag vill arbeta självständigt för när jag är i en grupp slutar det ändå med att jag gör det mesta. Vilket till lika stor del är mitt fel som min kompanjons, jag måste ha kontrollen och blir ursinnig när de gör utan mig. Och så har jag inte min labpartner J där, hon är juh bortrest och då har jag inte någon att labba med. Snyft.

Gu vilken outnyttjad dag det har varit idag. Jag hade tvättid, men struntade i den eftersom jag inte hade orken att sätta igång och tvätta. Jag köper nya trosor imorgon istället. Som pro-ana sparar man in väldigt mycket pengar på mat.. och kan spendera pengarna på annat, roligare.

Dagens ordspråk:

You will be FAT if you eat today, just put it off one more day.

Åh vad jag är tjock, fet, daller überalles. Fat, fet, ful. Over and out.

Kommentarer:
Postat av: Anne

Vad studerar du för något?

2007-01-25 @ 10:39:19
Postat av: Elia

Jag funderade på vad jag skulle svara dig, men jag är lite paranoid för att bli "upptäckt". Jag pluggar något tekniskt- naturvetenskapligt inriktat. Utbildningen är på 5 år.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits