Tjock som en gris idag!

Gu vad jag känner mig tjock! Det är fredag och det är den dagen i veckan som jag brukar känna mig som smalast, men inte idag! Jag halvvägde mig idag, det är sant och jag är så nere nu, jag har inte kunnat bajsa fast jag har känt att jag har behövt.. jättekonstigt. Det känns som att jag inte går ner i vikt nu, jag har juh inte ens närmat mig mitt mål! Jag skäms juh, mitt BMI ligger på nästan 20!!! Pinsamt som fan.

Idag är en jättekonstig dag, jag vaknade av mig själv drygt en timme innan jag skulle kliva upp så just nu så ligger jag före i tidsplaneringen, men jag vet att jag ändå kommer att måsta springa till tunnelbanan.

Ååååååh jag skulle inte ha vägt mig! Nu har jag ont i magen också, jag vill också kunna bajsa. Jag borde börja träna som en tok, men när ska jag ha tid med det? Fast det så klart.. mitt ana-liv är prio nummer ett!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hur halvväger man sig?

2007-02-23 @ 14:57:47
Postat av: Elia

Haha, bra fråga.. men man ställer sig på vågen och håller i sig, sedan släpper man och tittar snabbt snabbt.. typ :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits