Sjukt mycket mat- jag skäms!

Jag har inte kunnat bajsa på länge, men nu, tjoho ;) Jag åt och åt och somnade vid 21-tiden ikväll och nu vaknade jag och magen spände. Dagens idag är inte rolig, jag skäms.

2 rågrut 100 kcal
1 banan 100 kcal
1 äpple 50 kcal
3 dl yoghurt 100 kcal
2 bullar 300 kcal
_____________
Summa 650 kcal!!!

Fy vad jag är knäpp, varför förstör jag för mig själv så?? Imorgon börjar mitt nya liv och om jag någonsin blir bakishungrig på detta sätt igen så syr jag igen munnen. Punkt!

Kommentarer:
Postat av: Mojs.

Hej du. Sitter lite i samma sits som du. Ätstörd och härlig...eh...

Tänkte fråga dig en sak - har du provat preparat med ephedra? Hjälper de mot hungerskänslorna? Är inte drömmen bara att kunna leva utan mat?

Kämpa på!//Mojs

2007-02-18 @ 23:23:23
Postat av: Elia

Ephedrapiller är bland det bästa jag har provat, just nu går jag på ephedrafria piller och jag tycker att de är lika bra faktiskt. Ephedraprodukter hjälper både mot hunger, aptit och så får man styrka när man egentligen är svag, men de har sina baksidor också som hjärtklappning och man kan få sömnproblem. Jag har haft jätteont i hjätat av och till..

Jag önskar verkligen att jag kunde leva utan mat, en dröm! Men jag är för svag :( Ta hand om dig! Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits