Rödflammig av..?

Vet inte om jag berättade om att jag blev alldeles rödflammig i fredags, i ansiktet, på halsen och över axlarna. Jag trodde typ att jag skulle få en hjärtattack och att det var något fel på mig, allt började när jag börjadedricka alkohol i fredags kväll och fortsatte under natten. J (killen) sa att det brukade hända honom också, men jag är helt övertygad om att det har en direkt koppling till mina sc, jag har juh haft ont i hjärtat senaste veckorna och hjärtklappning osv. Grejen var att allt hände i lördags igen, blev röd, men jag slutade dricka när jag såg att det började igen.. men jag tror att det har att göra med att jag började bli sjuk också, undra om J också är sjuk?

Kommentarer:
Postat av: Mary

känner igen mig :/

Postat av: Elia

jobbigt, jag trodde typ att jag skulle dö :)

2007-02-12 @ 19:30:55
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits