Mellan dröm och verklighet

Det gick att ta sig upp! Jag låg och vände på mig länge efter att jag hade gått och lagt mig igen, men jag var i något konstigt tillstånd jättelänge, typ mellan dröm och verklighet. Min kompis B ville att vi skulle äta middag ute ikväll, jag kan inte, sen är det dyrt att gå ut att äta när man inte ens äter upp det. Idag är jag jättetjock, jag skojar inte.. min mage är jättesvullen och jag kan inte få ut något.. undra om jag en kan ha några byxor.. :(

Anna-Nicole är död, det är lite sjukt, undra vad hon dog av. Hennes son dog väl också för ett tag sen, sen så har hon juh varit med om en hel del.. Numera var hon juh rätt smal (sist jag såg henne iaf), fast det är klart smal=lycklig stämmer juh inte alltid.. bara för moí.

Jag ska svepa en kaffe och hoppas på att magen får ut allt äckligt.

Kommentarer:
Postat av: TotallyChaos

Hejsan.
Du verkar vara en vettig tjej. Jag är precis i samma sits som dig. Vill du byta erfarenheter på msn? eller mail?
Kämpa på!

2007-02-09 @ 23:52:05
Postat av: Elia

En vettig tjej är jag :) Jag har ingen mail ännu ( alltså som ingen känner igen), men borde kanske fixa det? Hoppas du mår bra, eller bätre än jag gör! kram

Postat av: TotallyChaos

Okej, jag har ingen anonym mailadress heller. Nej jag mår inte så bra, är lite skakis och seg i huvudet. Men, That´s life. Men vi får ta och fixa det, tycker jag iaf.
All styrka till dig!
Krams

2007-02-10 @ 18:52:58
Postat av: Elia

Jag är också alldeles seg i huvudet, men det beror nog mer på att jag är sjuk, alltså sjuk som i inte frisk och dessutom sjukt fet :) Ta hand om dig! Kram

2007-02-12 @ 19:32:44
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits