..med ost som rinner ner i halsen

Jag har precis ätit dagens måltid, är fortfarande helt tom i bollen, hur ska jag kunna plugga? Jag tycker att jag har ätit ovanligt mycket idag, men så pratar jag med min bror som har ätit pizza. Varm, mjuk, seg pizza med ost som rinner ner i halsen.. när jag har BMI 17,5 ska jag få äta en pizza, vilken jag vill!

Jag ska gå ut på en promenad om ett tag med H (ex-bästis), vi har inte umgåtts sedan jag gjorde slut, men innan så umgicks vi jämt.. undra om det blir så igen? Jag tycker juh att många som jag har omkring mig är så omogna, men hon är så.. lik mig, tankar, utseende, smak.. Men samtidigt så behöver jag så mycket ensamtid.

Nu har jag lite ont i magen, åh typiskt mig :S

Kommentarer:
Postat av: Linn

När du har BMI 17,5 kommer du förmodligen inte tänka så utan då har du säkert sänkt ribban ytterligare.. Det är så det fungerar. Du borde inte tänka så. :/

Postat av: Elia

Ja, så är det. Strävan att gå ner mer och mer, bara lite till, ökar för varje kilo som minskar. Målet är iof BMI 16.. Ingen borde tänka så, men livet är inte alltid vad det borde vara.

2007-02-05 @ 21:33:37
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du för BMI nudå?

2007-02-06 @ 19:16:11
Postat av: Elia

Vet inte, hoppas att våga väga mig imorn..

2007-02-07 @ 00:43:08
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits