Med en drink i handen

Håller på att sminka mig nu, det blir så att jag går ut.. Vi får se om det slutar med kaos eller om det blir början på något nytt. Sitter med en liten drink och är ganska orolig i magen, som att jag skulle behöva bajsa, men det kommer liksom inget mer ;) Japp, så är det.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, känner för svart. Jag har på mig en bh som alltid ar varit lite för liten, men nu sitter den rätt bra, men det ser ut som att jag har skitsmå tuttar, vilket inte stämmer överens med verkligheten. Aja.. puss

Kommentarer:
Postat av: Mary

have fun dear ;D

Postat av: Elia

Tack :D Det ska jag.. hoppas jag, och att du har skoj!

2007-02-03 @ 20:51:38
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits