Fet tisdag

Skolans datorer är tom bajsigare än min egen hemma, jag försökte blogga från skolan, men det vägrade. Aja, nu är jag hemma efter en sömnlös natt (tror jag) och en jobbig dag. Jag var tidigt tidigt i skolan och fixade lite innan, gick på alla lektioner, föreläsningar och pluggade efteråt. For iväg till jobbet och det var rätt lugnt där, jag tog på mig att jobba imorgon också, pengar gör mig lycklig.

Bytte min tröja och otroligt nog så hade de fått in en storlek mindre (tjoho) och livet lekte för en sekund.. tills att jag såg och kände att jag var alldeles svullen om magen.. fy vad fult! Jag är så sjukt trött att hela ryggen värker.. och jag ska upp tidigt imorgon.

Jag tvättade mina nya smaljeans igår och de torkade över natten, nu är de uttöjda igen.. fast de sitter rätt bra ändå. Det känns som att jag inte går ner i vikt nu.. onsdag imorgon, egentligen är det vägdagen (dagen i veckan då jag ska väga mig) men jag har som bekant inte vägt mig på evigheter och vågar inte ställa mig på den.Ge mig ett par veckor till..

Fettisdag idag, fy vad alla har tjatat om semlor. Jag har dragit följande ursäkter:
- Jag tycker inte om semlor
- Ingen har bjudit mig på semla idag
- Jag har inte tid att gå och fika idag
- Jag mår illa (vilket iof var sant)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Kom igen väg dig! Du vågar ;)

2007-02-20 @ 21:00:51
Postat av: Elia

Naaeee :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits