Bortgjord innan jag ens har börjat

Nu har jag vaxat ena benet, det gör ont så det är nästan skönt.

Det ringde och var "anonymt", jag var bombsäker på att det var J, så jag svarade "hej gumman". Det var helt tyst i andra ändan, sedan sa någon "Jag söker Elia". Jag kände mig något bortgjord, det var från jobbet som jag hade sökt, började bortförklara mitt svar, men trasslade som in mig i allt. Hon sa iaf att jag var välkommen att börja hos dem.

Har även läst lite (stryker lite från listan), sett Simpsons, gått på prom, pratat med bror, pratat med J och handlat. Nu har jag iaf gjort något av dagen..

Kommentarer:
Postat av: vilse

grattis till jobbet.

Postat av: Elia

Tack så mycket. Behöver det verkligen :)

2007-02-01 @ 21:41:31
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits