Är det mitt fel?

Fastän jag har sovit så lite de sista nätterna så förmår jag inte att gå och lägga mig. Jag har ingenting att se fram emot under onsdagen och det vore skönt att skippa skolan och de.. konstiga. Tjejen som har något på gång med M (killen jag hånglade med, se tidigare inlägg) ska ha fest på fredag. Hon halvbjöd in mig, J och min killkompis D.. men jag har så svårt för vissa av dem, bland annat henne. B ringde mig ikväll, hon vill att jag ska följa med ut och äta till helgen, ut och äta, hur fan skulle det gå till? Nu när det äntligen går så bra och jag märker av viktförlusten så kan, vill, jag inte förstöra.

Sedan förra veckan hade jag inplanerat att gå på en slags drinkkväll som en kille i min gamla klass ska ha, men J har verkat så off på det så jag funderar på att strunta i henne och dra med H ist. Jag och J hade verkligen ingen bra dag idag, vi pratade knappt, hon sa knappt "hej" och så hängde hon rätt mycket med de jag inte gillar (det är typ bara tjejerna jag har svårt för, dvs två). Jag känner också att hon ofta avbryter och överröstar mig är jag pratar, så gör hon iof mot alla. J försöker gå ner i vikt med hjälp av GI, hon kör stenhårt någon vecka sen ger hon upp och äter massor för att sedan köra stenhårt följande måndag. Jag hoppas verkligen inte att det är jag som har fått henne att börja..

Kommentarer:
Postat av: Helena

Förstår precis din känsla med det där med skolan,att man bara vill skita i det... Jag sitter här nu och ska försöka få nåt gjort, men skulle också hellre bara gå o lägga mig o kolla på tv hela dagen. Hoppas allafall att du kommit iväg, och att du får en okej dag! Utan tjat om mat..! Kram på dig.

2007-02-07 @ 09:05:04
Postat av: Elia

Jag vill också bara ligga och göra ingenting.. gu så skönt. Jag har varit i skolan som en duktig flicka, hur går det själv? Men det är som vanligt en massa matprat, suck! Massa kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits