Vad gör jag av den?

image91
Jag avskyr sådana här dagar när jag inte tar mig iväg och gör någonting, ja då blir jag hemma och småäter. Började med en rågrut, sedan en till, lite choklad och sedan eskalerade det med vitt bröd och plättar. Och så kräks jag och blir lugn.

Sedan går det några timmar och jag blir rastlös i kroppen och känner en slags oro och vill äta igen. I just den sitsen är jag nu, har ätit lite skumtomtar som jag har behållit men vill bara iväg hemifrån för att slippa frossa. Men vad ska jag då göra? Börjar iof jobba om några timmar och måste förbi skolan innan.. men känner en sådan oro. Vad ska jag göra av den?

Kommentarer:
Postat av: Kajsa

Har du MSN?

Postat av: Elia

Tyvärr inte, men har nu mera en mail: [email protected]

Maila gärna :)

2007-12-09 @ 18:52:28
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits