När vanliga lever som jag

Kommit hem nu och är så slut. Helt galet var jag har blivit sjuk.. igen. Jag måste verkligen ha sämst imunförsvar som finns. På tunnelbanan imorse träffade jag en kille från skolan, han som tycker att jag inte äter. Han som brukar vara väldigt öppen och pratsam var .. blyg typ, eller något. Annars har det varit en ganska bra dag, åt bara en satumas innan jag gick hemifrån imorse och det är allt jag har ätit.

Blev påmind om hur konstigt jag lever egentligen. En kille på jobbet hade inte hunit äta frukost innan han gick och jobbade och när han hade lunch så hade han inte med sig någon mat. Och jag tyckte synd om honom, han måste juh vara jättehungrig. "Har du inte ätit någonting idag"  frågade jag vid 16-tiden, det hade han inte "stackars, du måste vara jättehungrig" sa jag då. Jag tänker inte att jag alltid lever så, det blir bara så påtagligt när vanliga människor är som jag.. konstigt det där.

Jag är verkligen supertrött. Orkar inte gå ut och gå, jag är så hög på snor så jag funderar på att bädda ner mig och läsa lite simmar-emma och somna. Jag har juh faktiskt bara ätit 30 kcal än så länge (kl 11 i morse) så de är förbrända sedan länge så jag slipper dåligt samvete.

Kommentarer:
Postat av: kia

läste lite i din blogg och tänkte bara på vad äckligt det är, det du gör, hetsäter och spyr upp. varför äter du över huvud taget? helt sjukt att vara så beroende av mat ju. har ätit 45 kalorier på 2 och en halv dag, har ed men jag har aldrig spytt. det är bara pinsamt

2007-12-02 @ 21:22:57
Postat av: Elia

Kia, ja det är äckligt, ja det hade varit bättre att inte äta överhuvud. Så du behöver inte be om ursäkt för dina åsikter.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits