Min glad-dag

image99

Känner mig glad. Jag -glad. Glad! Det är helt otroligt, jag vill nästan gråta. Och jag är inte glad för att någon har sett mig eller att jag känner mig uppmärksammad, utan jag är glad helt i mig själv. Att jag är jag, iaf idag.

Jag ska ha en egodag och ta mig iväg på bio, jag har sminkat mig och har på mig en ullklänning som jag aldrig har använt. Jag köpte den förra vintern på Mango för 600:- och så har den aldrig lämnat byrån. Jag har varit för tjock för den, men idag bryr jag mig inte, idag har jag en glad-dag. Jag har redan proppat i mig en mumsmums och lite majs och har inte ens ångest, för idag är det min glad-dag. Jag känner mig inte ens fast i mina ätstörningar idag, liksom oövervinnerlig.

Bara för att jag har en glad-dag så kommer jag att ladda upp bilder på mig (kroppen då) senare ikväll/natt. Så får ni se hur tjock jag verkligen är, för idag bryr jag mig inte. Glad glad-dag till alla mina läsare!

Kommentarer:
Postat av: Vingklippt

Vad underbart det låter me en glad-dag. Jag önskar dej många fler sådana.

Postat av: Sandra

vad skönt =) Sånna dagar är de dagarna man ska tänkja på oftare =)

2007-12-10 @ 22:13:07
URL: http://frokenudd.blogg.se
Postat av: Sandra

vad skönt =) Sånna dagar är de dagarna man ska tänkja på oftare =)

2007-12-10 @ 22:13:17
URL: http://frokenudd.blogg.se
Postat av: Elia

Tack vad snälla ni är. Jag önskar mig och er också fler glada gladdagar. Helt underbart att få känna så.

2007-12-11 @ 00:49:16
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits