Ingen behöver oroa sig

image88


Jag mår verkligen bättre nu än bara för några veckor sedan. Nu tar jag mig upp om morgonen och går till skolan, då låg jag hemma och grät och vågade mig verkligen inte till skolan. Ja, det är egentligen inte så bra att hetsäta och kräkas, men jag mår bättre för nuet och jag är trött på ledsna Elia. Sedan så är det förmodligen "bara en period" eftersom jag har haft det förut och sedan tagit mig i kragen. Ingen behöver oroa sig.

Gick på stan efter skolan och försökte komma överens med mina syskon om olika presenter. Så jag flängde runt och hamnade nära mitt hem. Nära mig finns en kebabrestaurang och den låg i riskzonen att besökas. När jag är på stan brukar jag inte äta ute, det är jobbigt att äta ensam och jobbigt med öppna toaletter för att få upp maten igen. Men att ta hem maten, äta ensam hemma och kräkas är inga problem.. som tur är höll jag mig från kebaben. Det blir så dyrt. Istället blev det ravioli. Ravioli, plättar, jordnötssmör, choklad, muffins och minibrownies. Har dock lite ont i halsen och märken på knogarna..

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Det är skönt att läsa att du kjänner dig bättre för stunden iaf =) ibland är det allt som räk
nas.

Postat av: Nuffe

Hoppas att det inte kommer blod när du kräks. Sov gott!

2007-12-05 @ 22:19:49
Postat av: Elia

Sandra, ja som att ta semester från sig själv :)

Nuffe, det har slutat komma blod. Tror att det bara var bristningar i halsen av ansträngingen. Ingen fara med andra ord.

2007-12-05 @ 23:10:03
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits