Här är en givmild flicka!

Nu är det snart morgon, typiskt. Funderar på att strunta i att sova i natt, jag orkar liksom inte. Är det höjden av lathet?

Jag är en snäll och givmild människa såhär i juletider. Jag kände att det var dags att ge någonting tillbaka när vissa här i världen sover ute i sovsäckar vid östermalms tunnelbaneuppgång och samlar burkar för att få åka till OS. Och här sitter jag och har så mycket. Så när S(exet) berättade om hur fattig han var så stack det till i mitt lilla Eliahjärta, -90:- på kontot hade han, stackaren. Så jag satte in 100:- till honom och för det gick han och köpte en pizza, en paj och några hekto godis. Det kallar jag välinvesterade pengar.

Kommentarer:
Postat av: hahahaa

LURAD!

Postat av: Elia

Näe, jag är en feeder, men säg det inte till någon :)

2007-12-19 @ 14:42:56
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits