Fyndar i mitt eget hem

image121

Jag håller på att städa. Sedan så ska jag gå till en myrorna-kontainer och lägga i två överfulla kassar med kläder, fula kläder, men är såklart någon som vill ha. Jag har också hittat en massa fynd som ni ser ovan.

1 klänning som jag köpte på Jane Norman i somras, alla lappar kvar. ½ naturdiet bar, undra hur länge den har legat? Peeling och body lotion med snobben på, H&M såklart. After eight, 8 bitar kvar som undkommit mitt svulleri. Ett ark med klistermärken på MSN-figurer, mycket användbart. 1 flaska med 60%-ig sprit, tjoho! 1 ask med snobben-näsdukar.

Kommentarer:
Postat av: Mika

Ge mig klänningen! Jag är en behövande! =))

Postat av: Elia

Tja, det är juh jul..

2007-12-19 @ 05:06:43
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits