Allt jag vill äta

Gick och handlade, så skönt att få stoppa ner allt som jag vill ha (äta) i korgen. Förut kändes det konstigt men jag älskar det. Men det är dyrt, ca 350:- och jag som brukar storhandla för 200:-. På väg hem ringer en av mina allra bästa vänner från frosstaden, medan vi pratar slänger jag in en fickgratäng med dillsås i ugnen och när den var färdig så sa jag att jag var tvungen att sluta prata.

Varm, mjuk fiskgratäng, vitt bröd, sylt, jordnötssmör, pickles, skinka, choklad och mumsmums. Och upp igen. Nu är det skoldags.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

=( tjejen, jag lider verkligen när jag läser om dina hetsätningar. Hoppas du mår bättre snart.

Postat av: Elia

Det är ingen fara med mig, mår bättre nu än för några veckor sedan.

2007-12-05 @ 19:47:03
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits