I´ve got issues, so do you

Hej alla fina!

Det har gått ca ett år sedan jag skrev sist. Jag startade denna blogg 2005, det var innan bloggfenomenet blev stort och jag är så glad över att jag har haft möjligheten att skriva anonymt så länge (utan att bloggen har tagits bort). Jag läser era kommentarer ibland, jag går tillbaka i arkivet och läser, ja de få gånger som jag är ensam hemma. Ja, så mycket avslöjar jag- jag bor med någon. Jag.

Det är så mycket som man bär inom sig, och jag har fortfarande stora issues, det är svårt att leva. Under min aktiva bloggtid har jag fått så många fina kommentarer, de som betyder mest är ni som följt mig länge och ni som orkat läsa igenom hela min blogg. Jag förstår att det är en stor besvikelse att jag inte bloggar som jag gjorde förut. Men jag är inte redo att berätta om detta för någon (vilket jag skulle bli tvingad till då). Jag kan inte berätta, för vad som än händer så kommer jag alltid att ha mina ätstörningar. Och när allt annat blir för mycket så har jag mitt ess i rockärmen som ingen någonsin kan ta ifrån mig.

Jag har typ gråtit konstant i tre dagar, jag har aldrig varit så "jobbig" sedan jag träffade honom.




Kommentarer:
Postat av: A

Blogga meeeer =)

Postat av: Eica

Trodde aldrig mer man sku höra av dig så fick världens överraskning men är jätte glad att få se dig blogga igen!!! (även om detta kanske bara var en engångs sak).

Är ledsen att du ännu har det jobbigt :( men det hör väl till livet..

Sku bli jätte glad om du skulle fortsätta blogga.

Önskar dig allt det bästa :)

2011-11-07 @ 09:08:54
Postat av: Anonym

Varför tar du inte bort bloggen då

2011-12-13 @ 21:48:23
Postat av: tilllan

Tänkte bara säga att jag gillar din blogg. och om du vill kan du få gå in å titta min också :)



http://tilllan.wordpress.com/



Är 162 cm lång och ligger just nu på 51.9kg



ha de bra!

mvh

tilllan



2012-01-19 @ 20:12:37
URL: http://https://tilllan.wordpress.com/
Postat av: Fanny

Jag brukade läsa din blogg, trodde att du hade slutat men kom att tänka på den och såg det här inlägget. Är glad för din skull, att du har hittat någon.

Ätstörningar blir man nog sällan helt fri från... särskilt inte om man har haft problem länge. Men det kan bli bättre; jag hoppas att det blir bättre för dig.

Lycka till med allt!

2012-02-16 @ 19:43:25
Postat av: Hanna Ek

Hej! Vill du göra bloglovinbyte? :)

2012-03-11 @ 23:32:05
URL: http://hnny.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits