Älskar så hårt

Hej alla söta!

Det händer en hel del i mitt liv, jag kan inte uppdatera som förut längre, jag växer upp och äntligen får jag uppleva det jag velat så länge. Jag planerar en framtid, jag föll, jag föll som fan, och jag älskar av hela mitt hjärta. Om jag hade vetat om att detta skulle hända mig så hade jag vetat att det hade varit värt allt! Jag växer och jag andas.

På samma sätt som att det har skett stora förändringar i mitt liv, så har det inte hänt någonting på andra områden.

När ingen ser så kommer den krypande känslan, om jag inte kompenserar så kommer jag att bli tjock. När jag känner oro i kroppen så är det så skönt att få slappna av, tokäta, pasta med såser, smörgåsar, flingor, bullar, choklad.. och så stoppar man åter de små fingrarna i halsen som så många gånger förr.

Men det har blivit bättre, mest psykiskt. Jag känner mig inte övergiven och ledsen, jag är hel och stark. Jag älskar och jag lever, planerar en framtid och barn, gråter av glädje av att få älska så hårt. Jag trodde aldrig att man kunde älska såhär.

Kommentarer:
Postat av: RN

Hei! Er fra Norge, så satser på engelsken !

I was searching trough pictures of bulimia, to get scared of the consequenses, and there were your site!. I've lived with Mia quite a long time now. She has made me attempt to suicide each month this year, gotten so sick i would faint and fall down the stairs two times this week:-) One time i almost went into coma, cuz of an overdose and slicing up my bloodartery, it was really "nice" to see my father in the hospital between the blackouts, he was told that his father might be falling into an coma. So im sort of ... Superdepressed. My teeths are almost falling out and im losing hair... And guess what! Ana makes you lose teeths and hair too :D And all i really want to do, is to be normal. And then i ran over your page, and now i just want to get SKINNY. Thanks for messing your own life up, and other girls reading this. Sorry for the attitude, and i seriously hope you'll be able to get yourself help someday. Focus On getting healthy, not replacing Mia with Ana, they are just the same. Do you want to have babies you maybe consider the fact that eating disorders destroys every organ in your body too, you may not even be able to have a child....:-( Please just do something before its too late <3

2010-11-05 @ 19:16:53
Postat av: Jag.

det känns som en liten tyngd i mitt hjärta lättade när jag läste det här. Att förstå att någon har klarat sig ur det känns så skönt. så befriande på något sätt. ta hand om dig fina, fina du.

Postat av: luftenjagandas

Alltid skönt att läsa bloggar från folk som har verkligen varit nere i helvetet, och sedan slagit sig upp till ytan igen.

Grattis, och ta hand om dig.

2010-12-04 @ 21:00:26
URL: http://luftensomjagandas.blogg.se/
Postat av: viktminskning, kost & träning

hej hej bra blogg! läs min blogg om viktminskning, kost och träning :) xoxo http://lowcarbdiets.blogg.se/

2011-01-22 @ 18:14:55
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/
Postat av: eica

jag börja läsa din blogg i slutet av år 2006.

Du var så att säga min "inspiration" eller storesysster modell. Du var den första personen jag "lärde känna" som också hade en ätstörnng och döljde den. Jag brukade alltid kolla in här när jag mådde skit. Du har varit stort stöd till mig under min högstadie tid, tack för att du fanns!

JAg är så glad att du blivit bättre men också ledsen för du nu är borta. Jag kollar in hit varge månad för att se OM du sku skriva igen.

Men hoppas du är lycklig <3

Kram!

2011-03-15 @ 18:36:54
Postat av: Anonym

Jag hittade din blogg igår och har sträckläst den hela dagen. Kanske låter creepy men ja. Tror inte att du riktigt har glömt bort denna sida och jag är jättenyfiken på hur allt går :)



Och för att svara på ett jättegammalt inlägg du gjorde 2005(?), Mia har blått armband på höger sida. I alla fall av de hemsidor och ana"vänner" jag har hört ifrån.



Du förtjänar all lycka i världen och någon dag kommer du också att inse detta (om du inte redan har gjort det) <3

2011-08-04 @ 01:24:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits