Vi är superhumans

Oj vad jag har varit effektiv idag, är lite stolt faktiskt. Under ett par dagar har jag bara tagit ett effe-piller på morgonen, idag tog jag två, och det kändes! Fram till kl 20 idag så hann jag göra så mycket mer än vad jag trodde jag skulle hinna och då hade jag bara fått i mig ca 200 kcal.

Ibland får jag för mig att jag inte behöver sömn. Det låter helt stört egentligen, men jag önskar det vore så, som om man vore någon supermänniska. Fast det är klart, om man tror att man klarar sig utan mat, så är det inte konstigt att man tror sig klara sig utan sömn. Men å andra sidan så äter jag faktiskt ganska bra, alltså ordentligt med mat jämfört med bara något år sedan. Ändå är jag smalare nu än då! Men berättar mer om det en annan dag, sovdags nu, även för oss supermänniskor ;)

Hennes ben är to die for! (Och ansikte, och mage, och axelparti, och.. ja ni fattar)




Kommentarer:
Postat av: Isa

Hon är den bästa thinspon.. Så vacker!

Postat av: Linnea

Var får du efedrin ifrån?

Svara gärna på mail: [email protected]

!!!

2010-02-26 @ 20:38:03
URL: http://pediste.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits