Bakis som fan

Igår var jag full, det var kul, dock var denna dag inte lika rolig. Jag har mått skitdåligt idag, kräktes fram till 19-tiden ikväll och har bara kunnat ligga i soffan och dö. Har fortfarande gammalt partysmink och mitt hår ska vi inte prata om! Igår pratade jag en del med "han som jag skulle hållit mig borta ifrån" aka "han jag aldrig skulle få känslor för", varför, bara sjukt onödigt! Det är över, jag ska lämna det gamla bakom mig och se framåt...

Jag hade på mig mina gamla jeans idag. Mina gamla 25:or utan stretch, riktigt tighta men whatever.. jag kan ha dem igen.. nästan. Sist jag kunde ha dem på riktigt var sommaren -05, jag tyckte att jag var smal då, för att jag hade gått ner ganska mycket i vikt, i samma anda startade jag min blogg. Nu ser jag mig som "normal-smal", BMI kring 18.5-19-någonting, många kilo kvar.




Kommentarer:
Postat av: Isa

Från den ljusa sidan: då man mår dåligt får man inte i sig någon mat. :)




Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits