Uppdatera mera

Gu vad alla bloggar uppdaterar dåligt!  Haha, jag vet.. jag med ;) Vilka bloggar läser ni? Jag läser några storbloggar, sedan läser jag endel pro-ana och pro-mia-bloggar, men det känns som att de flesta i vår kategori är väldigt tillfälliga.

De startar upp, håller i några månader och sedan lägger de ner, känns som inte värt att involvera sig när de ändå stänger ner efter kort tid.
Jag kommer nog aldrig sluta, eventuellt om jag får barn, jag säger juh det, jag är alltid ensam kvar!

Idag skulle jag ha gått upp tidigt och träffat en kompis, jag somnade aldrig och orkade därför inte gå upp. Jag fick dåligt samvete men han var väldigt förstående, han anar att jag inte mår så bra just nu. Just nu längtar jag galet efter pengar, jag har typ helt slut, vilket jag aldrig har! Jag brukar alltid ha pengar, alltså sparpengar räknas inte, de är juh spar-pengar :)

Nu blir det att spackla och sedan gå ut innan det blir alldeles för mörkt

My BFF hälsar ;) Visste ni att vi är lika gamla?



Kommentarer:
Postat av: Anonym

underbar blogg :D

Postat av: Anonym

underbar blogg :D

2010-01-25 @ 19:10:44
URL: http://brokenbody.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits