Pastakoma

God morgon sötnosar!

Godmorgon? Japp, jag somnade vid 21-tiden och vaknade nu ca 01.30. Jag vet att mina sovtider är helt ur balans, men hellre att jag vaknar nu och kan somna ikväll än att jag somnar kring 07 på morgonen och sover bort hela dagen.

Igår fick jag i mig 830kcal, jag åt ett äpple, en bar (ni vet kellogsbar som finns, fungerar som typ godis) och en pastarätt som jag gjorde hemma som var äckligt god + sallad. Pasta som är big no no, men visste att jag inte skulle få i mig alla kcal för idag så jag satsade på något lite mer kaloririkt och tre timmar efter måltiden så låg jag som en klubbad säl i min säng.. Är det kolhydraterna som gör en matt?

Gott som fan var det iaf!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits