Gott nytt år!

Gott nytt år allihopa!



Julen, eller julmaten var ett helvete. Jag hade inte hetsat på länge, men hemma med familjen så tappade jag kontrollen totalt. Flera gånger. Fick höra att jag hade blivit smalare (puh) och min bror kallade mig anorexibarn, på skoj, men ändå.. Så nu vet ni att jag har en bror också, efter typ 4,5år som bloggare ;)

Efter julen kom nyårsafton, jag hade ingenting fint att ha på mig, kände mig ful i allt, fet, ja ni vet historien. Iaf så hittade jag en klänning i sista minuten och nyårsaftonen var helt okej. Mat som jag kunde kontrollera (kyckling ofc), alkohol, smällare och en iskall promenad ute i stockholmsnatten. Jag drack färgglada drinkar och dissade jobbiga killar som ville dansa och ja.. dejta mig? Jag är verkligen så anti allt som har med killar just nu, men jag anar att allt det kommer att ändras bara det blir lite lite varmare ute så man vågar sig ut utan att frysa näsan av sig. Bara tanken av allt skoj som hände i somras får mig lite varmare.. ;)

Iår hade jag tänkt att öppna upp mig lite mer i bloggen, ja ni får se!




Kommentarer:
Postat av: Anna

Gott Nytt År!

Kul att se ett inlägg från dig igen, var rädd att du kanske inte skulle komma tillbaka till bloggen. Hoppas du får ett bra 2010!

2010-01-07 @ 02:47:02
Postat av: Åsa

Fin blogg!

Postat av: Estelle

Gott nytt år!

2010-01-07 @ 18:25:31
Postat av: Isa

Gott Nytt År!

Ja, vad kul, det sista!

2010-01-09 @ 00:00:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits