Vill känna frihet

Ibland måste jag kräkas bara för att, som nyss. Jag hade inte ätit mycket alls, 4 skorpor, men syftet är inte bara att bli av med maten. Det är känslan. Liksom att oron försvinner, endorfinerna kickar in och det känns.. skönt. Svårt att förklara för någon som inte vet, och givetvis tycker jag inte att man ska kräkas.. Men det blir bara så..

Det är helt galet mycket snö i Stockholm, ingenting fungerar som det ska. Jag längtar så till våren så jag kan promenera och springa.. bli lätt och fin i kroppen. Jag vill känna mig fri.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Kan du inte uppdatera oftare, eller hinner du inte? :)

2010-02-21 @ 10:21:59
Postat av: nans

Massvis med snö här också, kom 40cm inatt. Alldeles lagom att lägga till den metern vi redan hade..

2010-02-21 @ 11:33:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits