Jag är iaf smalare än hon är..

Morning babes. Det är inte ofta som jag vaknar av mig själv kl 9, men idag hände det. Är superhungrig, fan. Har iaf tagit mina morgonpiller nu och snart är jag på g.

Igår såg jag gamla tjockbilder på mig själv, alltid när jag ser foton blir jag så himla nedstämd, det är som att jag inte vet om att jag är tjock egentligen. Jag tror att jag tror att jag är smalare än vad jag är..

Kommer ni ihåg han som jag hade sex med förut och aldrig trodde att jag skulle få känslor för? Han har iaf skaffat flickvän, hon är mullig. Jag har inget emot henne så, men det känns lite typ in your face. Varför var han tvungen att ha en större tjej? Fast det hade varit sjukt mycket värre om hon hade varit smalare än vad jag är.. Eller? Tur att hon är ful iaf ;) Omogen? Vem jag? Nejdå, haha.

Försökte hitta bilder på mig själv, men.. katastrof! (sorry)



Vi kan också!

Kommentarer:
Postat av: Melinda

skulle gärna se ut sådär! :p


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits