Tjockissbilder

Jag har som bekant väldigt mycket problem med sömn. Jag avskyr att sova ensam, känns så tomt + att om nätterna kommer tankarna. Man gråter liksom aldrig på en morgon. Men när jag väl kan sova hela natten så inser jag hur bra det är för mig. Man får finare hy, plattare mage och man orkar så mycket mer. Ska komma ihåg det här!

Ligger efter i näringsintag idag. Bara fått i mig 460 kcal och klockan är snart 19. Kanske en smoothie och en mango snart? Jag ska egentligen äta 931 kcal/dag men de sista två dagarna har jag ätit för mycket. Att äta "för lite" en enda dag gör inget.

Något som jag verkligen hatar är tjockisbilder. Tänk typ facebook, allt är frid och fröjd, men plötsligt är det någon som taggar dig. En bild från någon fest och man är skitful, jättefet och konstig vinkel. Allt blir förstört.. Valkarna får en att svära att hårdbanta.

(..men det händer kändisar också, Heidi från sugarbabes, tur att inte hela välden ser ens egna fulbilder)



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Du är inte alls tjock! På dem bilder du lagt ut så ser du inte alls ut som det. Dem smala kan också ha "valkar", tänk på det :)



Du ska i alla fall veta att du är en av dem som motiverat mig att gå ner i vikt (förutom alla smala kändisar), till den vikten som jag trivs med :) Jag går inte efter vågen, utan hur jag ser ut eftersom jag kan bara gå ner två kilo så är det en JÄTTE STOR SKILLNAD! Har gått ner 0.7 nu och man ser redan skillnaden, det glädjer mig :)



Ha en bra dag!

2010-02-22 @ 10:13:00
Postat av: nans

Ja usch, hatar när det händer.. vilket är ofta för mig!

2010-02-22 @ 20:00:55
Postat av: Lili

Det finns ett skäl till att fotograf är ett yrke - ljus kan brytas på många sätt och fångas upp av en kamera på många sätt! I verkligheten rör man sig ju lite hela tiden så det blir aldrig en ögonblicksbild på samma sätt. Så man ska inte lägga för mycket vikt vid en bild...



Plus, Heidi ovan är ju fetretuscherad på bild nr 2, det ska man inte glömma :)

2010-05-30 @ 09:56:12
Postat av: LIN

Jag vet EXAKT vad du menar! Hatar när det händer. verkligen.

Postat av: Anonym

Det är inte du

2011-10-31 @ 22:57:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits