Hög som ett hus

Hej alla

Dålig uppdateriing idag, sorry.. Men jag har varit hög som ett hus, på energi :) Imorse när jag vaknade kände jag att "idag ska det hända grejer", så hela dagen har jag varit igång och gjort en massa saker. Burit bort en massa grejer i källaren, städat, prommat, druckit kaffe, ja och en hel del mer som jag inte kan berätta om. Såklart. Tack var mina effar + kaffe.

Ni som har följt med ett tag vet att jag gillar reality-serien Intervention. Det har kommit ett nytt avsnitt, handlar om en dotter och en mamma som lider av missbruk och ätstörningar. Håll till godo.

Del 1-5

 

 

 

 


Kommentarer:
Postat av: nans

Tack så jättemycket för länkarna! Gillar också intervention.

2010-02-23 @ 14:41:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits