Den hårda vägen

Nu menar jag inte att vara negativ på något sätt, men ibland får jag kommetarer/mail om hur man ska göra för att gå ner i vikt. Jag älskar att få respons på det jag skriver, men jag sitter fan i den situationen själv. Om jag hade ett mirakelmedel så hade jag knarkat det, varit skitsmal och inte haft någon blogg..

Som vi alla egentligen vet så är det den hårda vägen som gäller. Har man mycket övervikt ska man nog ta den långa stabila vägen. Vill man bli av med några kilo, kör på nutrilett om det känns bra. Jag vill vara spinkig, så jag äter lite och hoppas på att se ut som Miranda Kerr snart.

Visste ni förresten att jag har både varit skitsmal och riktigt överviktig...


.. fast aldrig såhär stor!


Kommentarer:
Postat av: Sophia

Din blogg är bäst gumman. Efter min dator crashade hittade jag inte din adress. Men igår gjorde jag det. Efter 8 månader. Hallelujah.

Postat av: nellie

hur mkt har du vägt som mest och minst och hur lång är du?

2010-02-07 @ 19:53:34
Postat av: Frida

uppdatera!!

2010-02-11 @ 14:14:51
URL: http://fridaholms.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits