Hur tränar man?

Mår riktigt rikigt bra idag! Det trodde man aldrig i söndags, visst är jag fortfarande besviken på honom, men jag kommer att ställa honom mot väggen när det har lagt sig lite. Nu har jag precis kommit hem från 1½ timmes promenad, ska handla lite lightläsk och sedan göra lite mat. Dagens mat. Tog två ephedra när jag vaknade så jag är inte speciellt sugen faktiskt. Efter det så hoppas jag att jag ska orka mig till gymmet, är lite nervös för att styrketräna inför andra. Skäms lite :)

Hur gör ni när ni styrketränar? Fria vikter? Maskiner? Jag skulle behöva en kille som lär mig ;)



Inte för smal, men riktigt vältränad

Kommentarer:
Postat av: emma

vart kan man köpa ephedra? :)

2009-09-23 @ 19:19:59
Postat av: Lilian

ja vart har du köpt din ephedra?? har köpt från nätet förut men nu verkar alla siter lagt ner typ.. mvh L

Postat av: K

är ephedra samma som efedrin? vart får man tag i det?

2009-09-25 @ 11:05:49
URL: http://chocostick.blogg.se/
Postat av: Penny

Absolut fria vikter över maskiner.. det ger även träning för stödmusklerna. Men se till att göra övningarna rätt bara (= En del maskiner kan väl vara bra, te x. för magen och ländryggen, men resten klarar du med fria vikter.. ^^



Btw, bra blogg.. trillade precis in på den (=

2009-12-08 @ 11:03:14
URL: http://rianz.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits